Wednesday, December 30, 2015

Al doilea Craciun cu Ioana.

Am petrecut un Crăciun frumos cu Ioana la țară la părinții mei. Ne-am adunat cu toții, de dragul ei am împodobit o creangă de brad. Cu ocazia asta ne-am dat seama că nu mai aveam acasă nici globuri, nici beteală, dar nu-i nimic, e listă de cumpărături pentru anul care urmează.

Ioana a alergat prin curte, pe uliță, la locul de joacă din curtea grădiniței. A intrat în staulul mieilor, fără frică de cele vreo 8 oi mari, I-a mângâiat pe cei mici, le-a dat comenzi precise cu arătătorul întins spre paie: -Pa-pa! Na-na!(în traducere liberă Păpați, oilor, că vă dă Ioana să păpați). La plecare le dădea pup în timp ce făcea reverențe, fără discriminare, și în stânga, și în dreapta.

A vrut apoi la găini. Le-a dat să mănânce semințe de floare din cancioc, tot așa cu indicații și fără frică. A cerut să fie plimbată cu roaba- nu s-a îndeplinit tura asta, roaba era murdară. A vrut din nou să intre în cușca lui Scooby, cățelul nostru de la țară, a tras de robineții de la canalul din curte, a dus găleți cu apă și a descoperit cotloane noi prin toată curtea.

Spre marea "bucurie" a lui ta-su mare, a tropăit amuzată pe arpagicul pus de el în curte și acoperit cu folie. Tataie nu s-a exprimat în mod direct, dar a fost teribil de încântat când Ioana s-a plictisit și a hotărât să plece de acolo.

În casă a urmărit-o cu insistență pe mătușa preferată, căreia îi spune "tu-ci"(mai exact cici) și pe care nu a slăbit-o deloc, cu excepția escapadelor în natură. A făcut mâncare cu mixerul, a mâncat trei feliuțe de șorici la insistențele lui tataie (are și el dreptate, nu moare nimeni de trei feliuțe), un pic de tobă (și ziceam că până la 3 ani nema carne de porc in meniul ei):))))).

Știe cum o cheamă (I-oaaa-na. Nana!), preferă să se numească Nana, știe cum o cheamă pe mami, pe tati, pe tuci, pe unchiu. Mamaie de la țară e bu, pe tataie îl silabisește, dar tot în categoria bu intră.

Îi place în pielea goală, dansează și strigă gou-gou! (cum ar veni în fundul gol).

Despre primul Crăciun cu Ioana am scris aici. Și da, anul ăsta am mâncat șorici și am băut vin, ambele cu nemiluita!

No comments:

Post a Comment