Tuesday, November 18, 2014

Dr Raluca Bogdan, pediatru Medicover

Câteva cuvinte despre pediatra bebeluşei mele (zic"câteva" pentru că bebeluşa mea are doar 8 luni, deci nu pot să am pretenţia să zic mai multe despre medicul ei).
În primul rând încep răspunsul la întrebarea: Când mergem cu bebeluşul la neonatolog şi când la pediatru. Răspuns: La pediatru se merge cu bebeluşul de la 1 lună de viaţă, până la 1 lună se merge la neonatolog.
Am ajuns să înscriem fetiţa la dr Bogdan la recomandarea medicului neonatolog din maternitatea Medicover. Am fost, ne-a plăcut, e tânără- cel mult 40 de ani, blândă, muuuultă răbdare, explică mult şi calm, aduce argumente pertinente pentru orice recomandare pe care o face, o consultă cu multă atenţie pe bebeluşă, care e fascinată şi îi studiază la rândul ei stetoscopul, ceasul de la mână, brăţara.
Stă peste consultaţii, uneori avantaj, uneori dezavantaj, eu mă bucur că nu mă dă afară pe uşă la câte întrebări am, aşa că prefer să aştept când au alţii consultaţii în faţa mea.
Răspunde la sms-uri rapid (prefer să nu o sun să nu fie în consultaţii), când am avut nevoie de programare în afara programului pentru o răceală, ne-a strecurat cu succes.
Nu ştiu unde şi dacă mai poate fi găsită în altă parte (pe net scrie ceva de Spitalul Grigore Alexandrescu), în ultima vreme are consultaţii doar în spital, la început era şi în Victoriei (am impresia ca e sef de secţie pediatrie în spital, parcă aşa am văzut pe ecuson la ultima vizită).
Am scris despre diversificare în varianta propusă de ea aici. Am respectat ce ne-a recomandat şi am fost mulţumiţi.
Din scurta experienţă avută până în prezent, o recomand cu căldură. Şi da, şi eu sunt chiţibuşară, perfecţionistă (a se citi veşnic nemulţumită şi cârcotaşă), vreau ce-i mai bun pentru mine şi pentru copilul meu!  

1 comment: