Wednesday, May 4, 2016

Vești

Am foarte multe postari în stadiul de draft, care mă așteaptă cuminți să le termin și să nu le mai țin doar pentru mine. 

Scriitorul de blog din mine este cel mai prolific seara. Gândurile mele nu se opresc niciodată, dar seara e momentul în care pun cel mai bine cap la cap frânturile pe care le notez-în cap- în timpul zilei.

Dar serile mele sunt monopolizate de Nana. Că-n restul timpului, munca, somnul (că tare mult mai trebuie să dorm ca să funcționez la parametri normali), și alte câteva activități extracurriculare îmi ocupa toată viața. 

Ioana frecventează creșa de două luni. Tatăl Ioanei a reînceput munca, într-un departament nou. Mama Ioanei merge zilnic la corporație. Mamaia Ioanei o duce pe Ioana la creșă în fiecare dimineață, apoi merge și ea la munca ei.

Fiecare cu biroul  lui. 

Chiar dacă-s mai prolifică seara, scriu dimineața. Vin mai devreme la birou, unde mă așteaptă un etaj întreg gol și liniștit, cu miros de cafea proaspăt făcută de femeile de serviciu.

Am să vă povestesc ce face Ioana la creșă. Despre mucii interminabili și mersul la medic. Despre cum am petrecut Paștele la țară (da, am fost la stână:)). 

Într-un episod viitor..
Update: Miroseam eu ceva aniversar, așa că m-am uitat în arhivă. Acum doi ani, mai exact ieri, scriam prima postare pe blog. La mulți ani înainte, dragul meu blog inconsecvent!

No comments:

Post a Comment