Tuesday, December 16, 2014

Scrisul terapeutic.

Oare de ce toate- sau mai toate- proaspetele mămici- îşi fac blog? Nu înţelegeam nici eu înainte să-mi fac blog. De fapt e foarte util scrisul ăsta, are funcţie terapeutică pentru o femeie în care hormonii fac tumba, care stă doar în casă şi a cărei singură legătură cu lumea de afară este internetul.
Aşadar eu scriu nu numai pentru a înregistra experienţele mele ca mamă, momentele astea unice prin care trec şi care se uită, dacă nu sunt notate, pentru a mă face utilă altora- faimosul schimb de informaţii şi experienţe- ci şi pentru a mă descărca. E ca mersul la psiholog, numai că e gratis şi se poate face de la mine de acasă.
Aşadar scriu şi mă încarc pozitiv, că tare am nevoie, îmi satisfac nevoia de a-mi exprima gândurile şi de a nu-mi lăsa creierul să amorţească. Scriu şi mă bucur că fetiţa mea va avea ce citi când va fi curioasă cum era în perioada ei de bebeluşenie. Scriu.

No comments:

Post a Comment