Wednesday, March 4, 2015

Avocado pentru bebeluşi. Şi pentru mamele lor:)

Recent am citit pe internet câteva articole despre avocado şi beneficiile lui. La scurt timp după asta a venit soacra mea cu ceva avocado cumpărat de la Mega din cartier. Îl cumpărase pentru ea, pentru că ţine post şi aflase o reţetă cu măsline. Am hotărât să îi dau şi eu Ioanei, ca să mai mărim palmaresul (pe care de altfel şi-l măreşte singură destul de des pentru că bagă mâna şi-şi ia de toate). Eu mai mâncasem o singură dată, pregătit de o prietenă sub forma de guacamole. Mi-a plăcut, dar am uitat imediat de existenţa lui. Că deh, crescută cu legume de sezon din curtea părinţilor, nu am aşa mare încredere în toate fructele şi legumele aduse din toate colţurile lumii, mai ales că nu ştiu cum ar trebui să arate etc. Între timp m-am documentat şi am hotărât să-i dau o şansă.
Ioana a mâncat jumătate de avocado cu jumătate de banană şi jumătate de măr, toate date prin blender, la masa de la 10. A ieşit bun, cremos, parfumat, aş fi mâncat şi eu. S-a votat şi intră în meniul fetiţei, cel puţin de două ori pe săptămână.
Eu am mâncat jumătatea cealaltă, pasată cu furculiţa, amestecată cu 5-6 măsline mărunţite (naturale, fără sâmburi ca să fie mai uşor de tăiat). Nimic altceva, sare au măslinele. Fooaarte bun! Uşor de preparat, ieftin(relativ) şi de post. Cu pâine sau fără, merge de minune dimineaţa, seara sau între mese. Rămâne să mai găsesc o sursă bună şi relativ ieftină de avocado(preţurile variază destul de mult din câte am auzit). Şi eu şi Ioana am devenit fane avocado.

No comments:

Post a Comment