Thursday, July 16, 2015

Pe scurt despre Medsana

Încep munca în curând la un nou angajator, care are contract pentru medicina muncii cu cei de la Medsana. Am fost de două ori în sediul Medsana Primăverii, nu m-aş mai duce decât dacă trebuie. 
Personal neprietenos, în special cu cei care nu cunosc procedurile (se plimbă o fişă de la casierie la recepţie, etc, în epoca în care există calculatoare..). Programările nu s-au respectat, am aşteptat jumătate de oră, deşi eu una fusesem punctuală. Sala de aşteptare înghesuită, canapele scârţâie. Pe reviste scrie că e proprietatea Medsana şi "vă rugăm frumos să nu le băgaţi în poşete". Ceva de genul. Medicii în schimb au fost amabili. Deşi radioloaga m-a tutuit, şi nu mai suport, nu de alta, da nu o cunoşteam. Iar ăstia cu "tu" şi "măi" îmi sunt din ce în ce mai antipatici. 
Am făcut şi radiografie, nu mă omor după radiere, dar well, nu mai făcusem de mult timp, nu m-am agitat prea tare. Am semnat că nu-s gravidă (ceea ce nu-s). Medicul radiolog mi-a zis că nu influenţează alăptarea, deci o femeie care alăptează poate face raze liniştită. M-a pus pe gânduri pentru că la ultima angajare siiiigur n-am făcut radiografie, şi pentru acelaşi tip de job. Înseamnă că vor să nu-şi ia ţepe cu gravide care apoi intră în concedii.. sau aşa mă duce pe mine capul, de studiat ce prevede legea. 
Până una alta, rămân la Medicover, măcar cu ăia m-am obişnuit. Nu-s ei mereu chiar ca la carte, dar aici toţi medicii mi-au vorbit cu Dumneavoastră, chiar dacă n-au sediu la crema din Primăverii. Al naibii pronume, cât mai contează. 

No comments:

Post a Comment