Tuesday, July 21, 2015

De unde cumpărăm haine de gravidă sau magazinul Giulia.

Cunosc magazinul Giulia dinainte să rămân însărcinată, pentru că nu e un magazin cu haine de gravide. Am dat întâmplător de el, mă refer aici la cel de pe Pache Protopopescu nr 23 (că sunt două, potrivit paginii de Facebook ), predam seara cursuri la un centru de limbi străine aflat în apropiere. O cursantă mi l-a recomandat, ajunsese mai devreme şi ca să-şi omoare timpul, a intrat prin magazinele din apropiere, şi şi-a cumpărat câteva lucruri. Apoi a devenit client fidel. Am intrat şi eu pe acolo, mi-a plăcut câte ceva, mi-am cumpărat în timp o ie foarte frumoasă, o bluziţă, o pereche de pantaloni, două rochiţe. Toate de calitate bună, la preţ decent. Ia a fost cea mai scumpă, vreo 130 lei, dar mi-a plăcut prea mult să o las acolo, şi am purtat-o cu succes chiar şi-n sarcină, o port şi acum cu mare drag, e teribil de frumoasă. 
Şi aşa am devenit şi eu client fidel. Dacă ajungeam mai devreme la curs (şi uneori ajungeam intenţionat), intram invariabil în magazin, vedeam ce mai au nou, probam, eventual cumpăram. Sunt cofecţii româneşti, bine lucrate, din materiale de calitate. În general cel mai mic număr e 36, care poate să fie un pic mare, depinde de conformaţia fiecărei femei. Cred că tocmai acest amănunt m-a ajutat foarte mult când am plecat în căutarea unor rochiţe pe care să le pot purta în sarcină. Am găsit două rochii din colecţia Joa, de Diana Jireghie, care are magazinul său, Catwork (am ajuns la un moment dat şi acolo, dar despre asta in alt episod), ambele din tricot, una bej, una vişinie. Croială relativ lejeră, decolteu bărcuţă, lungi până la genunchi. Le-am purtat până în luna a 8-a de sarcină, cu dresuri normale la început, apoi din alea pentru gravide. Comode, frumoase, între casual şi elegant, mergeau şi la birou şi la Atheneu. S-au comportat exemplar la spălat, nu au avut nevoie de călcat. Să fi existat şi alte culori, le cumpăram pe toate. N-am zis că am dat pe fiecare 90 de lei? 
În rest în sarcină am mai purtat două perechi de colanţi turceşti, mărimea M, cu elasticul moale, cu pulovere lungi, tot mărimea M, de la Kenvelo. Am mai văzut pe la H&M câte ceva relativ drăguţ, un pulover-două, dar exagerat de scumpe după gusturile mele, şi clar folosibile doar în sarcină. Aveau în schimb şi chestii utile şi decente la preţ, maiouri, sutiene, colanţi. 
E adevărat că burta mea a fost destul de micuţă, nu am luat în greutate şi în ultimele 3 luni am stat mai mult în casă. Cu toate astea, sunt convinsă că aş mai fi găsit în magazinul Giulia bluze, rochiţe sau pantaloni pe care să-i fi putut purta câteva luni bune din sarcină. 
A, şi să nu uit, Rochiile minune de care am vorbit mai sus arată în continuare impecabil, le port şi acum şi-mi vin foarte bine, una singură e un pic lărguţă (probabil am purtat-o mai mult când Ioana se mărise), dar se aşează bine şi nu se vede, o simt eu doar mai lejeră. 
Dacă aveţi drum pe acolo, intraţi. E foarte posibil să vă placă şi să mai reveniţi. Ca să nu mai zic că încurajaţi astfel afacerile româneşti, alţii dau bani grei pe confecţiile noastre şi noi ne intoxicăm de haine făcute pe vapor şi cu etichete nush de care. 

No comments:

Post a Comment