Monday, August 31, 2015

Tot despre ea.

Azi dimineață s-a trezit înainte să plec eu la birou. Pampersul dăduse pe dinafară, avea o pată mare de pipi pe cearșaf. Își înmuia tacticos arătătorul în pipi, apoi în gură, să vadă ce gust are.

Dar mustăcea și mă sfida, aștepta să-i spun că nu are voie, ca să facă iar. Nu i-am zis, așa că n-a mai insistat. Funcționează tactica asta cu ignorul, cel puțin deocamdată.

Credeam că mai stăm puțin până să ajungem la etapa asta.

Are privirea aia de la taică-su, cu luminițe jucăușe în ochi.  Așa e el, când nu e serios și preocupat. Se uită unul la altul, se măsoară din priviri. Parcă ar fi o oglindă.

Când se întorc de la bazin, Ioana în scaunul ei, legată cu centuri, taică-su la volan. El o roagă râzând să nu adoarmă, că urmează să mănânce de prânz, somnul e abia după aia. Ea își dă capul pe spate, și sforăie. Apoi deschide ochii și râde în hohote. Pff, spuneți-mi mie, ce copil de un an și cinci luni face așa??:))

Mi-a descoperit pantofii cu toc. Din nou, mi se pare că i-a descoperit cam devreme. Ținându-se de pereți și bocănind de zor cu flecurile pe parchet, a ajuns din dormitor în sufragerie, ca să se fălească la taică-su.

Cu olița nu prea. În schimb, când face no 2 la pampers, arată și se frichinește, că nu-l suferă acolo. În timp ce-o schimb exclamă tare: Hohohoooo! Tot Hohohooo și când vede pe stradă poo de căței (apropo de asta, cred că soacră-mea e singura fraieră din cartier care umblă cu punga după ea și chiar adună poo-ul  cățelului ei, că în rest nu cred că se sinchisește nimeni).

Până una alta, Michael Phelps, păzea că vine Ioana să spargă toate recordurile (pregătindu-se de bazin):


No comments:

Post a Comment