Thursday, January 22, 2015

Aventuri cu congelatorul

Azi am avut o zi grea. Şi încă nu s-a terminat. Dimineaţă am remarcat cu stupoare că nu mai funcţiona congelatorul. 3 rafturi pline cu cărnuri şi legume de la ţară, inclusiv pacheţele de legume, pui şi vită eco făcute cu multă grijă de mamaie, gata dezgheţate. Aproape de tot unele, mai puţin altele. Bunătate de Samsung no frost a dat chix. Super! Am verificat telefonic disponibilitatea congelatorului din vecini, am obţinut aprobarea, am încărcat două sacoşe din alea de Mega de rafie, copilul prins în chingi în cărucior, şi-am purces la drum cu liftul. Copilul s-a pus pe urlat, cum ştie el când mă-sa nu-i dă toată atenţia lui. Treaba trebuia făcută, aşa că am insistat să fac transferul în timp ce Ioana plângea de parcă o tăia cineva cu drujba (nu există metode de potolire decât luat în braţe etc, era mai greu de făcut treaba cu încărcătura la bord). La întoarcere chiar am speriat un tânăr care s-a incumetat să urce în acelaşi lift cu prinţesa ţâfnoasă şi cu mă-sa cea nepieptănată.
Am făcut o selecţie rapidă, ce era încă îngheţat am păstrat şi am congelat în continuare, ce nu am dat la consum rapid. M-am văitat că cum, că de ce, că eu nu-i dau fetei mele hormoni de cumpărat etc.
Aşa că am fost nevoită să gătesc-îmi prinde bine oricum- am şi supă de pui, şi ardei copţi, şi salată de vinete şi nişte carne de vită cu condimente la macerat. Şi atât
Contactat telefonic, tatăl prinţesei m-a îndrumat cu privire la restarturi etc. Ca urmare a acţiunilor mele coordonate de la distanţă (Dumnezeu ştie ce-oi fi înţeles eu şi ce-oi fi făcut acolo), acum nu mai merge nici frigiderul. Aşa că iaurturile şi altele au aterizat pe balcon.
Ioana însă bate din palme, îmi face "bravo-bravo, mami". Înseamnă că m-am descurcat, nu?

1 comment:

  1. Bravo, mami! Imi inchipui ce distractie a fost pe voi! :)) Sa stii ca peste vreo luna o sa ti se para si tie amuzant! :)

    ReplyDelete