Tuesday, January 20, 2015

De unde cumpărăm haine de bebeluşi?

Ca majoritatea bebeluşilor, Ioana a primit cadou multe hăinuţe de la prieteni de-ai noştri, rude, cunoştinţe. A purtat-şi încă poartă-hăinuţe primite de la copii mai mari. Nu am nici o problemă ca ea să poarte haine de la alţi copii, bineînţeles, atât timp cât ştiu de la cine le-am primit, spălate, călcate, sunt foarte bine primite. Nu am în familie bebeluşi de vârste apropiate, majoritatea hăinuţelor "la mâna a doua" purtate de Ioana au fost primite de la vecinii mei, care au un băieţel de doi ani.
În ceea ce priveşte hainele noi cumpărate de noi sau primite, mi-am format deja o părere. În primul rând, bebeluşii cresc foarte repede, aşa că nu se justifică cheltuirea unor sume importante de bani pentru hăinuţe pe care le poartă doar o lună două. Aşa că preţul chiar contează (bineînţeles, are mama doar o fetiţă, aşa că nu fac rabat de la calitate, nu mă acuzaţi de zgârcenie).
Primul pe lista magazinelor este Sofiaman. Au magazin online aici, materiale bune, finisaje bune, preţuri bune, modele frumoase. Nu ştiu cum sunt cele pentru adulţi, voi încerca totuşi, mă încurajează calitatea hăinuţelor pentru copii. Preţuri foarte bune se găsesc la Fashion House Militari, mai ales când sunt reducerile acelea de nshpe la sută. (Ştiu pentru că sora mea, despre care aţi mai auzit- e cealaltă mamă a bebeluşei mele- a venit în câteva rânduri cu sacoşe pline de lucruri foarte drăguţe cumpărate de acolo.) Se mai găsesc în Cora (a luat taică-su recent o salopetă pe care scrie "Daddy loves me", că cică cu Mummy nu mai aveau). Recomand.
Îmi mai plac hăinuţele de la C&A. Nu am cumpărat de acolo, deci nu ştiu preţurile, dar am primit ceva hăinuţe foarte drăguţe. O prietenă mi-a spus că ar fi preţuri rezonabile, cunoscând-o, înseamnă că aşa e, are un simţ al măsurii bine dezvoltat.
Am primit multe lucruşoare foarte drăguţe de la H&M. De acolo i-a mai cumpărat taică-su (eu sunt mai mult prizonieră în casă, d-aia tot zic că el a cumpărat, el a dres, etc). Eu mă mai uit pe site-ul online. E bun, raportul calitate-preţ, recomand, deşi nu sunt fan al magazinului (hainele pentru aduţi mă dezamăgesc complet, mai ales de când au venit în România).
De curând am primit de la o altă prietenă hăinuţe de la Mothercare. Foarte frumos cadou, mulţumim, Daniela!Sunt mai scumpe, ce-i drept, nu şi le poate permite oricine. Dar sunt frumoase, de calitate, bine lucrate, deosebite. Uneori sunt accesibile, se găsesc seturi de colanţi, malete, body-uri, dresuri, mai ales la reduceri (au acum reduceri de 40-50%), nu mai par aşa scumpe. Cum ziceam, nu şi le poate permite oricine, sau mai exact, e un efort financiar pentru majoritatea să-şi îmbrace copilul doar de la Mothercare.
Şi mai sunt hăinuţele celor de la ROMBABY. Ieftine, de bumbac, practice, se găsesc în majoritatea supermarketurilor şi în magazinele pentru copii. Recomand mai ales pe perioada diversificării, când proaspăta mămică descoperă că legumele pătează (unele pete nu ies cu nimic:((((() şi e nevoie să schimbe copilul de nu ştiu câte ori pe zi (şi tot arată ca un purcel, cel puţin a mea). Unele articole sunt chiar de calitate, oricum, sunt moi şi plăcute la atingere, croite cu cap pentru un bebeluş de vârsta respectivă.
Cam atât deocamdată, s-a trezit domnişoara şi face gălăgie să o bag în seamă. Pe măsură ce mai descopăr, revin cu informaţii.

No comments:

Post a Comment