Thursday, May 21, 2015

De ce să cumpăraţi de la Bebetei, sau cum am scutit o gramadă de bani

Din momentul în care o femeie rămâne gravidă, ea devine automat ţinta multor strategii de marketing şi, implicit, ţinta unor speculanţi care profită la maximum de sentimentele materne ale acesteia pentru a-şi rotunji profiturile în mod nesimţit. Femeia gravidă şi, ulterior, proaspătă mămică va fi jecmănită constant, începând de la nevinovatele vitamine prenatale şi până la diverse jucării şi atelaje, toate al naibii de scumpe şi "indispensabile" mamei şi copilului, fără de care acesta din urmă cu siguranţă nu se va dezvolta armonios. 
Recent am scris despre cumpărăturile necesare înainte sau la venirea pe lume a unui copil. Obişnuiţi-vă, dragi proaspeţi părinţi, să tot cumpăraţi articole de maximă necesitate pentru un bebeluş. Şi pentru că acestea nu sunt deloc puţine, şi mai ales în contextul în care veniturile familiei voastre s-au micşorat mai mult sau mai puţin considerabil, odată cu intrarea în concediul de creştere copil, este foarte important să le şi cumpăraţi la un preţ bun, adică fără să vă jecmănească unii sau alţii (mă refer aici la comercianţi) cu adaosuri nesimţite de 200 la sută, aşa cum se întâmplă la tot pasul în minunata economie de piaţă a capitalismului românesc. 
Sau, poate aveţi bani de nu ştiţi ce să faceţi cu ei, şi nu vă interesează dacă daţi, să zicem, 100 lei în plus pe săptămână pentru că preferaţi să cumpăraţi de la farmacia de pe stradă. Chiar şi aşa, de ce să încurajaţi specula nesimţită, când puteţi să scutiţi o gramadă de bani cumpărând de la un magazin care practică preţurile cele mai bune de pe piaţă. Concluzia este personală, comparând preţurile produselor identice din marile magazine şi Bebetei, căci despre ei vorbesc. 
Fie că vă place să mergeţi printre rafturile din magazin, sau preferaţi varianta mult mai comodă de cumpărături online, recomand Bebetei din următoare motive:
- cele mai bune preţuri 
- cea mai mare varietate de produse pentru mamă şi copil, toate la un loc 
- personal amabil şi bine informat ( recomandările lor cu privire la produse sunt documentate, nu doar cu scopul de a vinde ce e mai scump şi eventual inutil). 
- servicii bune pentru shopping online, curierat ieftin- da, trebuie plătit de cumpărător, tariful e în funcţie de greutatea comenzii, dar pentru cumpărăturile lunare e 8 lei, ceea ce e decent, deşi ideal ar fi fost să fie suportate de către magazin. Detalii privind costurile aici.
Am aflat de Bebetei de la o fostă colegă, mămică şi ea, care îmi recomanda cu căldură. La început am făcut cumpărăturile pentru Ioana din supermarketurile şi farmaciile apropiate, din lipsă de timp şi inspiraţie. Apoi am ajuns în Bebeteiul din Tei şi am rămas cu gura căscată de diferenţele uriaşe de preţ. Infacolul era cu 10 lei mai ieftin decât în farmacia din Cora, scutecele Pampers cam cu 20 lei pe pachet mare, produsele de curăţare la fel, serul fiziologic, compresele sterile, creme, biscuiţi, cereale etc. Plus că au o varietate maaaaare de produse, pentru toate buzunarele, doamnele de p-acolo chiar dau indicaţii bune în general. Păi dacă ăştia îşi permit preţurile astea, că sigur şi ei au profit, altfel nu ar fi deschis magazinul, ce adaos au oare toţi ceilalţi?! Farmaciile şi supermarketurile care comercializează aceleaşi produse?
Am fost o singură dată şi în cel din Militari, care este şi mai mare şi mai bine aprovizionat, din păcat cam departe pentru mine. Dacă locuiţi în cartier, mergeţi, vă veţi satisface nevoile de shopping cu mai puţini bani decât în orice alt magazin pentru copii:).
Săptămâna asta am apelat la varianta online, nemaiavând timp să ajung până la magazin şi nevrând să plătesc mai mult cumpărând din alte supermarketuri. Am primit comanda a treia zi, aşa cum scrie pe site, sunt foarte mulţumita. Păi de 8 lei cât am plătit transportul îmi luam o cartelă de metrou dus-întors şi două bilete de autobuz, tot dus întors.
Site-ul lor îl găsiţi aici. (nu e cel mai reuşit site, dar m-am descurcat destul de uşor, deşi se putea mai bine)Mai au şi alte produse, multe din categoria bio la preţ decent, nu sunt doar pentru copii, mame şi gravide. Aşa că spor la cumpărături!
PS. Sper ca măcar acest magazin să nu fie copleşit de faimă şi să mărească preţurile în mod nejustificat, aşa cum fac mai toate magazinele româneşti de la noi, după ce îşi asigură o clientelă, după modelul românesc de marketing de a trage în piept amărâtul de consumator, pe motiv că are nevoie, cumpără, indiferent de preţ. 

No comments:

Post a Comment