Monday, November 17, 2014

Bebeluşul la 8 luni.

Aş vrea să citeşti peste ani jurnalul ăsta al primelor luni împreună (probabil te va lăsa rece în perioada hormonistică şi năbădăioasă a adolescenţei, te va interesa cu siguranţă când vei deveni la rândul tău mamă).
Scriu în timp ce tu te joci în ţarc, răstorni ultima jucărie de la mamaie, jucărie pe care deja o cunoşti la perfecţie cu toate butoanele şi manetele ei. Termin de scris în timp ce dormi, legănată în balansoar.
Azi mi s-a părut că ai crescut mare, parcă eşti mult mai mare decât ieri:). Stai în 4 labe, pregătită să pleci de-a buşilea. Sau să plonjezi în faţă ca o felină. Nu te mai las singură în patul nostru fără să te baricadez cu două rânduri de perne. Şi tot am emoţii că vei sări, atât eşti de ambiţioasă când ţi se pune pata pe ceva. Aşa să rămâi şi pe viitor, când vei vrea ceva, să nu laşi să-ţi stea nimic în cale.
Ai doi dinţi măricei jos, cu care dinţezi:)...degetele mele, sânul, merele pe care ţi le dau, linguriţa.
Îţi plac cărţile, le apuci cu hotărâre, le mototoleşti, le umpli de bale. Dacă te iau în braţe, plec cu tot cu carte.
Mănânci iaurt mai nou. Nu mereu, dar ai câteva zile bune de când basculezi câte un borcănel.
Tot nu dormim noaptea, bănuiala e că tot de la dinţi. scânceşti, apoi plângi de-a binelea şi te potoleşti numai la sân. Dar te trezeşti des, spre marea mea disperare, că somnul de noapte mi-e tare drag, dar tu îmi eşti mai dragă. Te iau în braţe noaptea în somn, şi te ţinem de mână.
Mă tragi de bluză când vrei să mănânci, ţipi la mine pe diverse tonalităţi, ai claxon, nu glumă. Încă nu pot spune că au apărut consoanele în limbaj.
La baie stai în cadă în fund. Cu răţuştele şi broaştele şi cu termometrul cu formă de pui. Comentezi când te spălăm pe cap.
Bei apă. Nu multă, nu mereu, când te plictiseşti începi să dai din biberon ca dintr-o măciucă:)
Eşti frumoasă foc, fetiţa mea!
La mulţi ani, bebeluşule! Te iubeşte mami!

No comments:

Post a Comment