Monday, November 17, 2014

Un pic despre politică, dar nu prea

Eu una sunt sătulă până peste cap de comentariile astea despre alegeri şi previziuni şi cine a votat pe cine. Votul e SECRET! Treaba mea cu cine am votat, toată lumea e vehementă, virulentă, încearcă să-i impună punctul de vedere. Unii au păreri proprii, sau relativ proprii, alţii le-au copiat de la alţii şi le-au îmbogăţit cu demagogia proprie. Am şi eu părerile mele, dar e treaba mea şi gata.
Păi şi atunci pentru ce e postarea asta? Pentru că nu puteam să las să treacă neobservat un moment ca ăsta. Ştiţi de ce mă bucur eu? Nu pentru că a ieşit nu ştiu cine, sau că nu a ieşit celălalt nu ştiu cine. Eu mă bucur de cifrele alea mari de prezenţă la vot, în anumite judeţe sunt chiar ireale, mult peste speranţa mea!!!! În lumea în care am crescut eu, nepăsarea şi indolenţa făceau- şi fac în continuare- foarte mult rău în societatea românească. Dacă o mai vedeam o dată pe duduiţa ceea cu tricou cu mesajul nesimţit, teribilist şi ignorant "Mă piş pe el de vot", jur că îmi pleznea o venă.
Contează sau nu de fapt votul nostru, la nivel local sau global, o fi adevărat că "votez pe cine vreau. dar iese cine trebuie", asta e altă discuţie. Măcar am făcut CEVA în privinţa asta, domnule, am ieşit din casă şi am pus o ştampilă, am făcut CEVA! Nu se poate să trăieşti aşa, stăpânit de o greaţă aristocratică, sub megaspleenul ăsta cool şi de doi lei care sufocă din ce în ce mai mulţi tineri şi mai puţin tineri.
Şi cu asta basta, mă-ntorc la pamperşii mei, că până una alta eu am un bebeluş de hrănit şi de şters la fund.

2 comments:

  1. Mi-a zis cineva azi: "Da. M-am dus la vot, i-am tras o stampila in cap si am venit acasa". (ce conteaza cui?). Asta zic si eu: misca-te, omule si fa ceva! Iese sau nu iese cine vrei tu, e alta treaba. In schimb, nu pricep de ce, de cateva zile, toata lumea face politica pe Facebook...e deja plictisitor....:) te pup!

    ReplyDelete
  2. Si la tine e politica pe FB? Hehe, si la mine colcaie...ma abtin sa nu dau unfollow:)))) cu greu

    ReplyDelete