Friday, November 28, 2014

Cu bebelușul în concediu

Am profitat de concediul de odihnă al soțului și am plecat pentru o săptămână la țară. Cu emoții, normal, oare se va adapta beba, oare e prea frig la țară etc (de parcă la țară nu cresc bebeluși, inclusiv eu am crescut, știu că sună pretențios).
Jumătate de zi am făcut bagaje. Când am terminat, pe la 14: 30!! juram că nu mai vreau să plec nicăieri (ce-ar mai fi fost să încep să despachetez=))), numai când mă gândesc mă tăvălesc de râs, dar așa îmi venea, să nu mai plec nicăieri). Fetița simțea că nu îi dăm ei atenție 100%, că eram preocupați de pustiile de bagaje, așa că ea plângea, se smiorcăia, se lupta cu somnul, ne îngreuna treaba cum putea ea mai bine.
Am luat cu noi țarc, balansoar, scaunul de masă, jucării, pampers, șervețele umede, o borsetă cu medicamente și chinorozuri bebelușești, haine bebelușești, suzete, apă, iaurturi, oalele și vasele domnișoarei, lingurițe, blender, prosoape, termometre, o cădiță nouă-achiziție proaspătă din Cora- 23 de lei, biberon, etc.
Cele de mai sus pentru bebă. Pentru mă-sa, chiloți, șosete, maiouri, două hanorace, prosop, colanți, periuță dinți. Gata. Taică-su s-a înțolit mai bine-cumva, el pare să aibă răbdare mai multă. Nu sufăr, am și la țară ceva boarfe foarte purtabile.
De 4 zile suntem aici- da, am internet la țară :D, un calculator vechi, dar care își face treaba- bebelușa jubilează! Are admiratori în permanență, nu rămâne singură niciodată, teren nou de explorat, fețe noi, vizitatori, zâmbește, vorbește (tot fără consoane). N-a răcit deocamdată, să sperăm ca nici nu va fi cazul. Noaptea depinde de stare, cred că are ceva dureri de dinți în continuare, noroc cu mama (adică je) și cu țâța ei. La bucătărie are un spațiu închis aproape în întregime, patul și masa sunt unul lângă celălalt, mamaie a pus niște perne de burete și fetița se ridică pe ele, adică se ridică în picioare, sprijinită de perne și cu mâinile pe masă!!!
Am copil mare. Se ridică singură în picioare, se sprijină ce-i drept în mâini și perne, dar e pe picioarele ei, fără ca eu să intervin. Mă simt bătrână, mâine poimâine o mărit.
Ne place la țară. Tuturor. Mai stăm (și mai scriem noutăți de aici)

No comments:

Post a Comment