Monday, October 13, 2014

Bebeluşul la 6 luni.


Bebeluşul la 6 luni.
Ăsta e un post mai vechi, pe care abia acum am reuşit să-l termin.
Nu are dinţi încă, cică ar fi uşor inflamate, dar mai aşteptam. A avut dreptate doctoriţa, a mai durat ceva până şi-au făcut apariţia.
Se răsuceşte de pe burtă pe spate, de pe spate pe burtă, din patul nostru în patul ei. O înconjor în permanenţă de perne.
Ţipă. Uneori ca o soprană mică. Aşa comunică ea, cred. Nu avem consoane- deşi parcă de câteva ori am auzit ceva consoane pe acolo.
Bagă în gură tot.
Ridică fundul acrobatic, parcă să se ridice. În fund nu stă prea bine, dacă o sprijini stă un pic, apoi se adună într-o parte şi aterizează pe burtă.
Balansoarul mai funcţionează câteodată, cu condiţia să nu fac abuz de el. Că se plictiseşte. La fel şi de jucării.
A făcut cunoştinţă cu străbunica, al cărei nume îl poartă. Biata străbunică, se stinge treptat, dar a conştientizat că e fetiţa mea, că o cheamă Ioana. Şi a vrut să o vadă. Am plâns mult.
La baie nu o mai putem manevra aşa uşor. Bietul taică-su, iese transpirat tot din lupta cu bebeluşul şi apa. Câteodată abia reuşesc să ii pun un pampers nou, că se răsuceşte imediat.
Are putere în picioare, imi articulează dimineaţa mai ales nişte picioare în cap. Mă trage de păr, îmi bagă degetele în ochi şi în nas- al naibii de dureros dacă are ceva unghii netăiate, că nu stă mereu.
Nu stă singură. Ţipă, mă cheamă să mă vadă. Când apar în uşă se gudură toată. Aruncă picioarele, ca o broască, dă din mâini.
Are o expresie nouă a feţei. O consternare, o greaţă aşa, o afectare, îşi lăbărţează gura a dispreţ. Nu îi place deloc lui taca-su, sora mea a fost tare, a zis că seamănă cu el când face aşa=)))
Încă îi dau siropel, altfel nu face caca.
Mănâncă legume pasate la prânz. Morcov, păstârnac, pătrunjel, cartof, ardei, roşie. La 5 cam 60 g de cereale Milupa, prima linguriţă. Când îi plac, când nu-i plac.
La medic avea 6,800 şi 67,5 cm. Am recuperat greutatea cu care stagnase vreo două luni.
Stă din nou în căruţ în parc, chiar doarme dacă e în mers. Aliluia!
O iubesc, pe zi ce trece mai mult. Şi încă mi-e al naibii de greu.

No comments:

Post a Comment