Thursday, October 30, 2014

Shoppingul online pentru femei şi bebei

Cum am descoperit shoppingul online.
Făceam parte şi eu din categoria oamenilor reticenţi la această metodă de cumpărare. La haine şi încălţăminte mi se părea normal să îmi mişc fizicul impresionant la magazin şi să probez, la alte obiecte de obicei se cere o comandă mare pentru ca transportul să fie gratuit, şi nu concepeam să plătesc 20-30 de lei pe un curier, când pot foarte bine să cumpăr diverse mărunţişuri direct.  Aşa că ignoram complet paginile de cumpărături online.
La corporaţia la care lucrez este foarte popular shoppingul online (este şi un soi de relaxare, răsfoirea unor pagini de "altceva" printre atâtea xlsx-uri şi outlook-uri şi ale nshpe mii de softuri corporatiste), dar şi pentru că în general programul de 9 h + drumul nu prea îţi lasă timp şi nici energie pentru a rupe magazinele în 5. În schimb, lumea este în general la 4 ace, nu toţi, e drept, dar mai toţi vrem să avem o ţinută cât de cât elegantă.
Ei, eu am început să devin client online pentru că începând cu luna a 7-a de sarcina şi până în prezent am tot fost consemnată la domiciliu. Şi pentru că în perioada de burtoşenie hormonii fac din mamă altceva decât era înainte, una dintre fazele procesului de transformare în cazul meu a fost "după ce se naşte copilul nu voi mai putea să cumpăr nimic pentru mine, deci acum e ultimul tren". Aşa că am rupt în două paginile magazinelor online (nu, nu am cumpărat tot ce era acolo, dar cu siguranţă mi-aş fi dorit, pentru că brusc, toate "îmi trebuiau"). Ulterior, după naşterea fetiţei, am cumpărat şi pentru ea tot online, şi sunt foarte mulţumită de investiţiile făcute.
Am scris într-un alt post aici despre ce cred despre Fashion Days. Momentan am făcut o pauză de la ei, din diverse motive.
Un magazin unde mi-am găsit de multe ori ţinute pe placul meu este Nissa. Pentru că ştiu ce mărime port, am comandat fără să ezit produse de pe site. Să ne înţelegem, la reducerile de peste 50%, în general la cele de 70%, care sunt de obicei la sfârşitul lui ianuarie, începutul lui februarie, şi iarăşi iulie-august.  Nu sunt o borfomană de fel, aşa că pot aprecia că o rochiţă merită în jur de 100 de lei, poate puţin peste, un palton 300 lei, o bluză până în 100 lei, aşadar la Nissa posibil doar la reducerile alea mari:)
Am mai găsit produse pe placul meu la Musette. Bineînţeles, la rubrica de sales, unde de obicei sunt până în 40%, uite că la lichidările de stoc sunt şi 70%, dar slabe şanse de a mai găsi o mărime 37-38. pentru că româncele cumpără, nu stau degeaba:). Oricum, produsele sunt foarte calitative, deşi nu toate modelele sunt pe gustul meu.
Alt site pentru încălţăminte este Otter, deşi mă nemulţumeşte faptul că acum indiferent de valoarea comenzii trebuie să achiţi transporul. .
Am avut o experienţă foarte plăcută cu Mango. Care la scurt timp după ce mi-am cumpărat eu ceva la preţuri mici cu transport gratuit şi-a schimbat politica şi preţurile, care nu mai sunt în euro, ci în lei, iar conversia s-a făcut la un curs valutar inexistent (dacă înainte o rochie costa 17 euro, în lei este 129, vedeţi, ceva nu iese la socoteală). Oricum, şi aşa, au zile de extra reduceri când merită să comanzi.
Am comandat cosmetice de la Yves Rocher. Preţuri decente, calitate bună, reduceri consistente.
Pentru mine gravidă am comandat doar o pernă, de aici. Parcă am plătit transportul, dar a meritat, în alte părţi sunt nişte preţuri de mi se face rău, asta e românească, decentă. O să scriu şi despre beneficiile pernei pentru gravide. 
Pentru bebeluşă, întrucât am fost lipsită de plăcerea de a colinda magazinele şi de a-i cumpăra diverse lucruşoare mici şi nostime şi poate prea puţin practice unele dintre ele, am cumpărat eu online. La început a purtat ce am primit, unele de la oameni cu experienţă, altele mai puţin inspirate (în general însă am primit lucruri utile şi de bun simţ), apoi am făcut comandă de salopete doar, care mi-au plăcut foarte mult, de pe site-ul de haine pentru copii. Salopetele cu capse de la John Lewis sunt din materiale de calitate, bine finisate, capse bune si suficiente, un pic mai mari decât mărimile obişnuite, preţ decent-28 lei bucata, se găsesc pentru mai multe grupe de vârstă, iar cele pentru bebeii până în 3 luni au şi manşete cu mănuşi, foarte utile atunci când bebeluşul nu stă să-i tai unghiile, dar se zgârie constant pe faţă. Recomand, urmează să mai încerc alte produse, deocamdată atât am încercat.
Cam atât deocamdată, în timp cu siguranţă voi lărgi lista, deocamdată însă mi se pare mai mult decât suficient.
 
 

No comments:

Post a Comment