Monday, October 27, 2014

Ce părere am despre

Bebetei.

Cel mai aprovizionat magazin cu produse pentru maternitate- sarcina-nou născut-lăuze-bebeluşi din Bucureşti. Cele mai bune preţuri (farmaciile din oraş sunt nesimţite la capitolul produse bebeluşi).
Personal amabil şi informat. Produse ieftine, variate şi bune.
Dintre produsele cumpărate şi folosite de mine de care sunt foarte muţumită:
Infacol (mai ieftin cu 7 lei faţă de farmaciile din zona mea)
scutece de bumbac ( din acelea albe, simple, în care ştergi bebele după ce-l scoţi din apă)- nu am găsit în altă parte
şerveţete umede Spring Line, româneşti, ieftine, multe şi bune- 5 lei 120 bucăţi
pamperşi la preţ bun
şampon bebeluşi de la Klorane- cam scump, dar bun
cremă de gălbenele de la Weleda- în jur de 20 lei, dar ajunge câteva luni bune, foarte eficientă şi deloc agresivă, am mai folosit şi Bepanthen în locul ei
linguriţă bebeluşi- 18 lei
recipiente stocare lapte- alimente- 20 lei
aleze- nu mai ştiu cât au costat, dar era clar cel mai bun preţ găsit de mine
parasolare de maşină- 2 bucăţi 50 de lei, necesare că bebeluşa e sensibilă la lumină
Noi mergem în Tei, am auzit că e sediu şi în Militari, e cale lungă până acolo, n-am fost niciodată.
Deocamdată sunt foarte mulţumită de ei, mămicenia asta e treabă scumpă, şi nu-mi place să speculeze unii şi alţii şi să mă chelească de bani, aşa cum s-a întâmplat într-o primă fază, eu fiind prea puţin familiarizată cu subiectele astea.

No comments:

Post a Comment