Friday, June 26, 2015

Weekend la Mogoşoaia

Acum două săptămâni am fost la Mogoşoaia, pentru prima oară în viaţă. N-am apucat să vizitez palatul, dar am petrecut timp în parc. Frumos loc, bun pentru copii. Ioana s-a simţit bine, a explorat, a alergat, s-a jucat cu pietre. 
 Apoi a studiat cu interes zidurile (ştiu, poza asta e bună de pus pe uşa de la baie, să înlocuiască "pişăciosul")

 Peisaj frumos, cu grădină îngrijită, lac
 Şi afişe despre evenimentele culturale desfăşurate acolo, concerte, expoziţii de sculptură. Beba îi spuneam eu când era micuţă, d-asta am pozat afişul:


Mergeţi cu copiii, recomand. Aveţi grijă însă să plecaţi de dimineaţă, nu pe căldura de foc. Faceţi poze, cum am făcut şi noi şi alţi nuş câţi proaspăt însurăţei. 
Vestimentaţia Ioanei a fost asigurată de mătuşa ei, salopeta de la Sofiaman, ale căror produse îmi plac mult. Sandalele sunt de la Decathlon, foarte utile şi practice. 

No comments:

Post a Comment